Strona 1 z 1

Usuwanie formularzy

Post: 28 wrz 2015, 21:38
autor: t.moch
Witam,
Zdecydowanie zbyt łatwo jest usunąc zapisane formularze. Proponuję tworzenie w programie użytkowników i nadwanie im uprawnień. Usuwanie powinno być zarezerwowane dla administratora programu.
Ponadto absolutnie należy zablokować możliwość usuwania formularzy wysłanych elektronicznie.

Re: Usuwanie formularzy

Post: 24 paź 2015, 11:10
autor: M.K.
Witam,

Aby usunąć formularz należy najpierw przełączyć przycisk na tryb usuwania. Należy zaznaczyć formularz/e do usunięcia. Myślę, że to trzeba robić świadomie.
Czemu uważa Pan, że jest zbyt łatwo usunąć?

Do archiwowania wysłanych danych polecam e-Pocztę Podatkową. Nawet jeśli formularz zostanie usunięty do dane wysłane do e-deklaracji zostaną w e-Poczcie Podatkowej.

Pozdrawiam
M.K.

Re: Usuwanie formularzy

Post: 24 paź 2015, 11:56
autor: t.moch
Podtrzymuję swoje zdanie. Zatrudniam 10 osób. W tym stażyści. Bez administracyjnego blokowania dla użytkowników niektórych funkcji (np. usuwania lub poprawiania wysłanych elektronicznie dokumentów) nikt nad tym nie zapanuje.

Inaczej dostęp do programu będę musiał ograniczyć wyłącznie do wąskiego kręgu pracowników a to również nie jest dobre rozwiązanie.

pozdrawiam
TM

Re: Usuwanie formularzy

Post: 26 paź 2015, 9:23
autor: M.K.
Rozumiem. W nowej Kartotece Podmiotów są uprawnienia choć o uprawnieniu do usuwania zapomniałem. Zaraz dodam.
Może dzisiaj uda mi się choć nieoficjalnie wypuścić całość.

Re: Usuwanie formularzy

Post: 06 sty 2016, 11:36
autor: kardaw
wersja z 31.12.2015 nie pozwala usuwać zaimportowanych formularzy ze starych programów ups, mimo używania [Dostępu do kartotek Biura Rachunkowego] i nie dodawania żadnych użytkowników/operatorów

nawet gdybym chciał dodać operatora z takimi uprawnieniami to nie mogę, program nie zapamiętuje grupy z uprawnieniami do modyfikacji i usuwania zatwierdzonych dokumentów. mimo że wybiorę takie uprawnienia to grupa i tak jest zapisana z uprawnieniami tylko do tworzenia i usuwania danych